Minggu, 22 Desember 2013

Browse Manual » Wiring » » » » Bekas isteri mengamuk!

Bekas isteri mengamuk!

Wartawan Sinar Harian
13 September 2012
Brian McFadden
Brian McFadden
Baru sahaja menikmati saat indah perkahwinan keduanya, penyatuan Brian McFadden dan Vogue Williams mengundang rasa tidak puas hati kepada bekas isterinya, Kerry Katona.

Katona tampil mendedahkan, dia tersinggung dengan kenyataan McFadden yang menyifatkan pernikahan mereka sebelum ini tidak membawa apa-apa erti.

"Kami berkahwin ketika usia saya 18 tahun. Ketika itu, saya sendiri tidak tahu untuk menyenangkan hatinya kerana saya masih mentah.

"Di saat umur 30 tahun, baru saya tahu tanggungjawab sebagai isteri. Tapi, saya tetap menganggapnya sebagai kenangan perkahwinan kami," katanya yang kesal dengan sikap bekas suaminya itu.

Hasil daripada perkahwinan itu, Katona dan McFadden dikurniakan dua cahaya mata.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar